Livrare si Plata

LIVRARE

  1. Termenul de livrare este de maximum 24 - 48h de la data înregistrării comenzii dvs. la adresa specificata de client.
  2. Pretul afisat pentru transport este valabil doar pentru localitati cu birou Fan Courier (pentru alte localitati va rugam sunati-ne tel 0356 436 544 mobil 0744 643 242 sau 0730 643 242).

Este posibil ca în cazul în care există o cerere mare pentru un anumit produs, stocul să se epuizeze, astfel încât termenul de livrare a produsului să fie mai mare. În această situaţie, veţi fi notificat pentru fiecare caz în parte. Dacă noul termenul de livrare nu vă este convenabil, puteţi anula comanda dumneavoastră în termen de 5 zile de la plasarea acesteia. Pot apărea situaţii în care, în locul produsului comandat, să vă propunem un produs înlocuitor. In acest caz livrarea se va face doar cu acordul Dumneavoastra.

  1. Produsele comandate sunt livrate prin curier rapid, cu plata ramburs. In acest caz se va factura un cost de transport de 17,00 lei (Pret valabil pentru localitati cu birou Fan Courier - pentru alte localitati va rugam sunati-ne tel 0256 219 539, 0356 436 544 mobil 0744 643 242) pe comandă (pentru colete intre 0,1 - 2 kg si valoare ramburs intre 0,1 - 2.000 lei; peste 2.000 lei, tariful transportului se negociaza).
  2. Pe teritoriul României produsele sunt livrate prin firma de curierat Fan Courier.
  3. Costul de transport va fi facturat o singură dată chiar şi în cazul în care comanda dumneavoastră va fi livrată în mai multe tranşe (în funcţie de disponibilitatea pe stoc a produselor).
  4. În cazul livrării cu ramburs, vă rugăm să verificaţi integritatea ambalajului în prezenţa curierului. Dacă există nereguli, înregistraţi-le împreună cu curierul într-un proces verbal pe care îl expediaţi apoi pe adresa noastră. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.
  5. Eventualele sesizări (legate de returnare, service, schimb) pot fi soluţionate prin intermediul departamentului de relaţii cu clienţii. Acesta poate fi contactat zilnic, de luni până vineri, între orele 9 şi 17, la telefon / fax 0256 219 539, 0356 436 544, sau prin email office@romchrono.ro.


PLATA

  1. Plata ramburs

Plata, în numerar, se efectuează integral în momentul livrării produselor la domiciliu, la comisionarul care a efectuat livrarea.

  1. Plata prin transfer bancar – in cazul solicitarii exprese a clientului

Plata prin ordin de plată se face doar în baza facturii proforma emise de SC ROMCHRONO SRL, în urma confirmării comenzii dvs. Livrarea produselor se face după confirmarea plăţii. Datele necesare efectuării plăţii cu ordin de plată se vor regăsi pe factura proforma.

  1. Toate preţurile afişate pe site, în cataloage, broşuri sau pliante conţin TVA şi taxa verde (acolo unde este cazul, în conformitate cu HG 448 din 2005).
  2. În unele situaţii (refuzul repetat de a prelua comanda expediată) ne rezervăm dreptul de a percepe plata, totală, în avans. Prin comanda sa, clientul ia la cunoştinţă şi acceptă condiţiile de livrare şi plată ROMCHRONO SRL.
  3. Ne rezervăm dreptul de a modifica preţurile în condiţii de fluctuaţie a pieţei valutare.


CONŢINUT SITE

 

  1. Ne cerem scuze pentru eventualele erori sau greşeli care ar putea apărea în legătură cu codurile sau preţurile produselor de pe pagina web sau din catalogul tipărit. Unele specificaţii sau preţul pot fi modificate de către ROMCHRONO fără preaviz sau pot conţine erori de operare.
  2. Prin fotografiile de inalta calitate am incercat sa ne apropiem de imaginea si culoarea reala a produselor. Este posibil ca unele sa aiba au caracter informativ. Produsele pot diferi de imaginile prezentate din cauza modificării de către producător a caracteristicilor sau design-ului fără notificarea prealabilă a acestora.
  3. Promoţiile sunt valabile în limita stocului.

 

DREPTURI DE AUTOR

 

  1. Conţinutul acestui site, textele, grafica, fotografiile, software-ul, logo-urile şi orice alte materiale prezente pe site sunt protejate de legea dreptului de autor şi alte reglementări legale în domeniul proprietăţii intelectuale şi sunt proprietatea ROMCHRONO SRL sau a partenerilor săi.
  2.  
  3. Niciun material de pe acest site nu poate fi reprodus parţial, integral sau modificat fără permisiunea exprimată prin acord scris de reprezentanţii legali ai ROMCHRONO SRL. Reproducerea, copierea, multiplicarea, vinderea, revinderea sau exploatarea informaţiilor de pe acest site fără acordul scris al reprezentanţilor legali ai ROMCHRONO SRL poate atrage răspunderea civilă sau penală.
  4. Adresa de e-mail pentru semnalarea oricăror probleme legate de proprietatea intelectuală este office@romchrono.ro.

 

CALITATE

 

  1. Toate produsele comercializate prin acest site sunt noi şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
  2. Pentru ca produsele care ajung la dumneavoastră să corespundă unui nivel calitativ cât mai înalt, acestea sunt verificate înainte de ambalare. Chiar şi în condiţiile de maximă atenţie pot apărea probleme, astfel - pentru ca dumneavoastră să puteţi cumpăra fără riscuri - toate produsele defecte din fabricaţie vor fi schimbate sau reparate fără costuri suplimentare, în cel mai scurt timp posibil.

 

RETURNAREA PRODUSELOR

 

  1. În cazul în care nu sunteţi mulţumit de produsul achiziţionat, îl puteţi returna în termen de 14 zile calendaristice, în conformitate cu condiţiile de vânzare de pe factură.
  2. Comenzile care sunt ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastră direct la clienţi prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerţ la distanţă, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.
  3. Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat de SC ROMCHRONO SRL sau la sediul firmei, cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client.
  4. Returnarea trebuie facuta astfel încat sa poata fi urmarita locatia produselor în orice caz de litigiu.
  5. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). În cazul în care aţi achiziţionat mai multe produse de acelaşi fel, nu puteţi returna decât un singur produs desigilat, iar restul trebuie să fie sigilate.
  6. Important

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, produsul fiind reexpediat clientului pe cheltuiala acestuia.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

 

  1. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport si cele de rambursare a contravalorii.

 

Acesta clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse de pe site-ul www.cureleceas.ro, www.romchrono.ro, folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

 

Puteţi verifica starea comenzii dvs. în orice moment, prin logare în contul dvs. şi făcând clic pe butonul istoricul comenzii.

 

Litigiile apărute între utilizatorii acestui site şi SC ROMCHRONO SRL se rezolvă pe cale amiabilă. În cazul în care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată româneşti.